.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 20 درصدی ورود مسافران به چالوس

شمال نیوز: فرماندار چالوس گفت: تاکنون در چالوس شاهد رشد 20 درصدی ورود مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان بوده‌ایم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید قدیر رضایی اظهار داشت: از ماه‌ها پیش مقدمات میزبانی از مسافران نوروزی در این شهرستان مهیا شده بود و در روز اول عید شاهد هیچ مشکلی در بحث اسکان مسافران نبودیم.

وی گفت: بر اساس آمار، جاده چالوس در روز اول عید یکی از پرترددترین جاده‌های شمال کشور بود و تمام تلاش ما این است که بتوانیم پذیرای خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

وی گفت: پلیس راه کندوان حضور موفق و موثری در مسیر جاده کندوان دارد و به خوبی در حال کنترل و هدایت خودروها است.

رضایی تصریح کرد: در یکی از بازدیدهای سرزده و نامحسوس خود در مسیر کندوان شاهد صحنه تصادفی بودم که با درایت، قانونمندی و کنترل ترافیک توسط فرمانده پلیس راه جاده کندوان به خوبی کنترل و هدایت شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: در بحث امنیت گردشگران نیز به خوبی برنامه‌ریزی شده و با حضور مستمر نیروهای انتظامی در شهرستان چالوس محیطی آرام برای مسافران فراهم شده است.

فرماندار چالوس گفت: چالوس قطب گردشگری کشور است و قطعا در سال جاری نیز همانند دو سال گذشته این شهرستان به‌عنوان رتبه اول در جذب مسافران نوروزی شناخته می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: در روز اول عید یک هزار و 350 نفر از طریق پایانه‌ها مسیر داخل استان و یک هزار و 400 نفر در خارج استان جابجا شدند.

رضایی گفت: در روز اول همچنین شاهد 10 مورد تصادف داخل شهری و شش مورد تصادف خارج از شهر در حوزه شهرستان بودیم که خسارت جانی به همراه نداشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.637 seconds.